یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای:

محدودیت زمانی استفاده از طرح تخفیف 20 درصدی اینترنت برداشته شد

اينترنت

شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۱:۰۰


به گفته ربییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای، شرکت های ارایه دهنده اینترنت قطعا از طرح تخفیف 20 درصدی اینترنت استقبال می کنند.

وایمکس نیوز - محمود رضا خادمی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: از تعداد شرکت هایی که به استقبال این طرح رفته اند اطلاعی ندارم ولی مطمئنا همه شرکت ها به دنبال کسب سود هستند، بنابراین سراغ این طرح می روند.
وی افزود: سازمان نظام صنفی رایانه ای در غالب یک اطلاعیه موضوع استفاده از تخفیف 20 درصدی را به اطلاع اعضای سازمان رسانده است.
وی در مورد اشکالاتی که پیش از این در طرح تخفیف 20 درصدی اینترنت وجود داشت، گفت: تنها اشکالات این طرح یکی مدت زمان طولانی بین اعلام و عملی شدن آن بود و دیگری تعیین مهلت مشخص برای استفاده از تخفیف ها بود.
خادمی گفت: در حال حاضر هیچ مانعی برای استفاده از این طرح وجود ندارد و شرکت ها می توانند با مراجعه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مزیت تخفیف 20 درصدی استفاده کنند.
به گفته خادمی مهمترین شرایط عنوان شده در این طرح پایین آوردن قیمت تمام شده اینترنت برای مشتریان است.
وی گفت: شرکت هایی که از تخفیف 20 درصدی برخوردار می شوند باید به مشتریانشان حدود 7 درصد تخفیف بدهند.
وی در مورد اینکه این بار برای استفاده از تخفیف 20 درصدی مهلت مشخصی درنظر نگرفته اند، گفت: شرکت های ارایه دهنده اینترنت هر زمان که بخواهند می توانند از طرح تخفیف 20 درصدی استفاده کنند و محدودیت زمانی خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است.
وی افزود: به این ترتیب حتی اگر اطلاع رسانی قوی هم نباشد هیچ شرکتی از این طرح جا نمی ماند.
 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو